Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2015 21:34 - измама
Автор: pepi2 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 418 Коментари: 0 Гласове:
0



 приятелство,любов никой в този свят не знае какво означава това всеки затговорничи всеки лъже всеки мами всеки мрази всеки тъжи но нисой на обича никой на помага никой не рискува за някой друг никой не знае какво е скръб защото те не я изпитват те изпитват тъга но разликата е там че едното е истинско чувство чувство което не те оставя не си отива и това е скръбта тя виси над теб като облак който само теб преследва тя не те оставя и не те забравя тя не те търси направо те намира а тъгата ти си я създаваш сам тя не те търси нито те намира ти сам си я докарваш.измама на всеки трябва да се слажи прякор нали всички така правите слагате прякори е тогава и аз имам право да сложа прякор но аз ще сложа един и същ на всеки в този скапан мой живот и той и (измамници,лъжци,безчувственици) ето това смятам за всички по целия свят дори и за роднините ми които все ме изоставят и ме карат да се чувствам гадно защото живота извън този град щял да бъди по хубав е според мен няма хубав живот всичко е скапано и тъпо защото света е пълен с негативизам и омраза дори между роднини.



Гласувай:
0


Вълнообразно


Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pepi2
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7915
Постинги: 3
Коментари: 2
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930